CRM

Vrijwel elke onderneming beschikt over CRM-software of overweegt de aanschaf ervan. Het is niet zozeer de vraag of u CRM gaat toepassen, maar wanneer. Toch roept het gebruik van CRM veel vragen op en worden de mogelijkheden van CRM vaak niet optimaal benut. Wilt u zekerheid dat uw CRM implementatie succesvol verloopt, bekijk dan de mogelijkheden van customervision. Customervision biedt ondersteuning bij drie relevante aspecten van CRM:

CRM advies

Op welke wijze gaat u uw klanten winnen, ontwikkelen en behouden? Van welke klanten wilt u afscheid nemen? Op welke wijze wilt u uw relaties uitbouw? Hoe optimaliseert u de samenwerking tussen buitendienst, binnendienst, marketing en service? Essentiële vraagstukken die crucial zijn in nagenoeg elke business. Customervision heeft uitgebreide ervaring met de ontwikkeling van een strategisch onderbouwd en operationeel effectief CRM-plan. Lees meer.

CRM projectmanagement

De implementatie van CRM in uw organisatie vraagt om zorgvuldige planning en uitvoering. Customervision kan fungeren als projectmanager van RFI en RFP tot en met het operationaliseren van de CRM-software. Lees meer.

CRM optimalisatie

Wanneer uw in het bezit bent van een CRM-oplossing maar de indruk heeft dat uw organisatie er niet het maximale rendement uit haalt, dan kan customervision een bijdrage leveren aan de optimalisatie van CRM binnen uw organisatie. Lees meer.

 

Subsidies voor ondernemers

Innovatie is een noodzaak voor elke onderneming. Om deze ontwikkelingen te faciliteren bieden diverse instellingen ondernemers financiële ondersteuning bij bijvoorbeeld strategische ontwikkeling, marktverkenningen en buitenlandse beurzen.

Bekijk hier de mogelijkheden van het SNN.